فروشگاه فایل 20

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

فروشگاه فایل 20

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

خرید و دانلود 3 نمونه سوال زبان پیش دانشگاه آزاد تبریز

3 نمونه سوال زبان پیش دانشگاه آزاد تبریز
دسته بندی نمونه سوالات
بازدید ها 18
فرمت فایل rar
حجم فایل 724 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
3 نمونه سوال زبان پیش دانشگاه آزاد تبریز

فروشنده فایل

کد کاربری 2076
کاربر

3 نمونه سوال زبان پیش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز - آموزشکده فنی و حرفه ای سما تبریز


خرید و دانلود تحقیق در مورد استان باختران

آشنایی با جهانی که در آن زندگی می کنیم و کشوری که به ان تعلق داریم و استان و شهر و روستایی که در آن سکونت گزیده ایم ، برای همة ما لازم است
دسته بندی جغرافیا
بازدید ها 22
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
تحقیق در مورد استان باختران

فروشنده فایل

کد کاربری 1024
کاربر

آشنایی با جهانی که در آن زندگی می کنیم و کشوری که به ان تعلق داریم و استان و شهر و روستایی که در آن سکونت گزیده ایم ، برای همة ما لازم است . آنان که دانش جغرافیا ، علاقه نشان می دهند ، کسانی هستند که می خواهند سر از لاک انزوا و عزلت بیرون آورند و به محیط پیرامون خویش نظر افکنند . انان می خواهند محیط زندگی خویش را بشناسند و با طبیعت آن محیط و با مردمی که در آن زندگی می کنند، رابطه ای انسانی و سازنده داشته باشند . «دانش جغرافیا» به انسان وسعت چشم انداز می دهد و در نتیجه فرهنگ فرد را نسبت به محیط زندگی خود افزایش و اعتلا می بخشد .

یکی از نقائصی که تا کنون در برنامه آموزش جغرافیا در کشور ما وجود داشته این بوده که دانش آموزان در عین حال که موظف بوده اند نام شهرها و آب و هوا و محصولات و جمعیت کشورهای دور را فرا گیرند از جغرافیای استان و شهر خویش بی خبر بوده اند و در کتابهای جغرافیا هیچ گونه مطلب مستقلی برای آشنایی ویژه دانش آموزان هر استان با جغرافیای آن استان وجود نداشته است .

وزارت آموزش و پرورش ، با عنایت الهی و به برکت انقلاب اسلامی ، توفیق یافته است تا از سال تحصیلی 64-63 این نقصیه را در برنامهآموزشی دبیرستانهای کشور برطرف سازد و از طریق گروههای آموزشی و به همت دبیران محترم جغرافیای استانها، برای هر استان ، جغرافیای مخصوصی تالیف نماید تا در سال دوم دبیرستانها علاوه بر جغرافیای ایران که جنبه عمومی دارد به دانش آموزان هر استان تدریس شود.

امید است این اقدام گامی در راه آشنائی هر چه بهتر نسل جوان ما با محیطی که در آن زندگی
می کنند محسوب شود و این آشنایی وشناخت سبب شود تا ما از امکانات خدا داده سرزمین خویش استفاده بیشتری کنیم و به استقلال و خودکفایی نزدیکتر شویم و امید است آگاهی ما از اوضاع و احوال استان و شهرما ، ما را برای خدمت گذاری بیشتر به مردمان کشورمان آماده سازد ، مردمی که امروزه برای حفظ و حمایت انقلاب اسلامی در برابر ظلم و ستم قدرت های استکباری بپا خاسته اند و با ایمان به خداوند و ایثار و شهادت ، از ارزشهای اسلامی و انسانی دفاع می کنند .

موقعیت ،حدود و وسعت

استان باختران در مغرب ایران ، بین تا تا و عرض شمالی و و تا و طول شرقی از نصف النهار گرینویچ واقع شده و محدوده از شمال به استان کردستان ، از جنوب به استانهای لرستان وایلام ، از مغرب به کشور عراق و از مشرق به استان همدان است .

وسعت این استان بالغ بر 23666 کیلومتر مربع است که بشکل مستطیل در نقشه ایران مشخص شده و ارتفاع متوسط آن از سطح دریا 1200 متر می باشد .


خرید و دانلود نمونه سوال ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد تبریز

نمونه سوال ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد تبریز
دسته بندی نمونه سوالات
بازدید ها 33
فرمت فایل pdf
حجم فایل 114 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
نمونه سوال ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد تبریز

فروشنده فایل

کد کاربری 2076
کاربر

نمونه سوال ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز - آموزشکده فنی و حرفه ای سما تبریز استاد زنده باد


خرید و دانلود مقاله بررسی و تحلیل کاربری اراضی شهری – روستایی با استفاده از تکنوژیهای RS و GLS

اهداف این نوشته در بررسی و تحلیل تغییر کاربری اراضی روستایی – شهری، با استفاده از سنجش از دور و سیستمهای اطلاعات جغرافیایی می‌باشد
دسته بندی جغرافیا
بازدید ها 21
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
مقاله بررسی و تحلیل کاربری اراضی شهری – روستایی با استفاده از تکنوژیهای RS و GLS

فروشنده فایل

کد کاربری 1024
کاربر

خلاصه:

اهداف این نوشته در بررسی و تحلیل تغییر کاربری اراضی روستایی – شهری، با استفاده از سنجش از دور و سیستمهای اطلاعات جغرافیایی می‌باشد. در این مطلب، 2 مطالعة چند زمانه در 2 سایت (مکان) مختلف اداره شده است.

اولین سایت شامل سه شهر در Morcco، و دومین سایت در آبادی Al-Ahsa در عربستان سعودی می باشد. هدف اصلی تحقیق اثرات شهرنشینی روی اراضی کشاورزی بوده است. اولین مطالعه روی 6 تصویر از (Spot-HRV) 2 تصویر از هر شهر و دومین مطالعه روی 2 تصویر از Land Sat-TM پایه ریزی شده بود. تصویر بصری از شبیه سازی ماهو.اره یا ما را قادر ساخته بود تا 3 نقشه از طبقه بندی اراضی و مطالعات مربوطه تهیه کنیم.

با استفاده از ابزارهای GLS بطور نسبی تخمین زده شده بود که تغییرات در طول 20 سال اخیر در Aorocco و 14 سال اخیر در Saudi Arabia اتفاق افتاده است. رویهم رفته تغییرات، نحوة تکامل محل پیدایش را روشن ساخته است و نقشه اثبات می کند که شهرنشیتی بطور اساسی اراضی کشاورزی را در امر فعالیتهای زمین خواری تحت فشار قرار داده است.

در نتیجه، RS و GLS با یکدیگر با دادة معینی می توانند، مورد استفاده قرار بگیرند جهت کمک به تصمیم گیرندگان برای آماده سازی نقشه های آتی، بخاطر یافتن گزینه های مناسب برای استقرار شهرسازی.

1. معرفی:

ابزارهای سنجش از دور همراه با GLS جهت جمع آوری، نمایش، ذخیره، تجزریه و تحلیلی و ارائه خروجی داده برای محیط زیست شهری و ...حومه استفاده شده اند، تا برنامه ریزان بتوانند مجموعه های دادة مطمئنی را جهت مدیریت بهتر مناطق شهری و حومة شهری، تهیه کنند.

RS و GLS می توانند استفاده شوند بخصوص در:

- تعیین محل و اندازة مناطق شهری

- توزیع مکانی مجموعه های کاربریهای اراضی مختلف

- شبکه نقل و انتقال اولیه و سازمان مربوطه

- سرشماریهای مختلف – سرشماریهای وابسته و شاخصهای اقتصادی – اجتماعی

- ساختارمناطق شهری برای مخابرات و مطالعات ارزیابی اثرات (ELA)و

- توانایی جهت پایش تغییرات در این خصوص در تمام مدت.

مجموعه دادة 1 و 2 و 6 می تواند از میان نقشه سازی هم پوشانی / کاربری اراضی و بررسی تغییر کاربری اراضی بیرون کشیده شود، که تکنولوژیهای مناسبی از طبقه بندی تصویر، تحلیل و بررسی تغییر استفاده می کند. مجموعه‌های داده باقیمانده بازهم باید بیشتر توسعه داده شوند کاملاً عملی شوند.

تغییر کاربری اراضی شهری-روستایی پدیدة خیلی بااهمیتی است که مشخصات مناطق شهری و حومة شهری، شهرها و واجه ها در بیابان و مناطق خشک را فرا می گیرند که بطور اساسی از فعالیتهای شهرسازی ناشی می شوند، نتیجة توسعة صنعتی و رشد جمعیت است و همچنین ناشی از مهاجرت می باشد به شهرسازی به عنوان یک موضوع مهم پرداخته شده و باید فشاری که شهرسازی روی اراضی کشاورزی حاشیة ممناطق شهری می آورد، مورد مطالعه قرار بگیرد.

در این متن، 2 مطالعه به نرنیب در کشور Morocco و در کشور عربستان صعودی انجام شده بود که بدین طریق تغییرات کاربری اراضی شهری بررسی شده است. هدف اصلی بررسی تأثیرات شهرسازی روی اراضی کشاورزی در 3 شهر Morocco و در واحه (آبادی) Al-Ahsa در عربستان صعودی می باشد.

اولین مطالعه روی 6 تصویر ماهواره ای پانکروماتیک (2 تصویر برای هر شهر) پایه ریزی شده بود که بوسیلة ماوارة Spot-HRV در طول 2 دهه یعنی (90-1980) بدست آمده بود. دومین مطالعه مربوط به آبادی Al-Ahsa در عربستان صعودی بود که روی 2 تصویر ماهواره ای چند طیفی از
Landsat-TM در طول 2 دوره زمانی، یعنی 1987 و 2001 پایه ریزی شده بود. در این 2 مورد مطالعاتی، نقشه های توپوگرافی، و مشاهدات میدانی متداول نیز استفاده شده بود.

روش شناسی پذیرفته شده شامل 4 مرحله بدین شرح است.

1. مطالعة جغرافیایی متمرکز. 2. بازنگری گسترده از روشهای بررسی تغییر کاربری اراضی 3. تفسیر بصری از تصویر ماهواره ای جهت تهیة نقشه های کاربری اراضی 4. تجزیه و تحلیل مکانی و مدلسازی از نتایج سنجش از دور.

2. تکنیکهای بررسی تغییر کاربری اراضی:

1-2. روشهای بررسی تغییر کاربری اراضی:

یک شرط لازم برای بررسی مزمن تغییر، یک موضوع ثبت شدة صحیح و با دقت از تصویر ماواره ای، همچنین ارائة بیکسهای رویهم قرار گرفتند از یک مکان مشابه می باشد. یک طیف گسترده از تکنیکهایی وجود دارد که برای بررسی تغییر کاربری اراضی مناطق شهری استفاده شده اند. این تکنیکها می توانند به دسته های زیر تقسیم شوند:

تصویر مرکب، مقایسه (سنجش) تصویر، سنجش یا مقایسة تصاویر طبقه بندی شده، ترکیب تصاویر طبقه بندی شده، طبقه بندی رادار.

1-1-2- روش تصویر مرکب چند داده ای:

تصاویر از دوره های زمانی مختلف را می توان ترکیب کرد و شکل یک تصویر منفرد مرکب را درآورد، در این صورت شاید تغییرات را بتوان از طریق تنوع در شن خاکستری یا رنگ تصویر استنتاج کرده روش افزایشی اغلب، بارها، برای بررسی تغییر بکار گرفته می شود که این روش شامل: هم پوشانی تصویر، تفاضل تصویر، نسبت گیری تصویر، فهرست پوشش گیاهی می باشد. نقش روش افزایشی در تحت فشار قرار دادن مناطقی است که تغییر نیافته اند و افزایش مناطقی است که تغییر یافته اند. این تصویر ترکیبی سپس طبقه بندی می شود. روش افزایشی می تواند بدین صورت تشریح شود:

- هم پوشانی تصویر، ترکیب 2 تصویر است، که برای رنگهای مختلف تعیین شده اند.

- تفاضل تصویر، شامل تفریق 2 تصویر یا 2 باند پیکسل بوسیلة پیکسل است (Pixel: کوچکترین واحد تبدیل به نقشه).

- نسبت گیری تصویر روی تقسیم باندها برای تولید تصویر نسبت گیری شده پایه ریزی شده.

- فهرست پوشش گیاهی جهت تناوب قائل شدن بین پوشش گیاهی و خاک بستر، بکار گرفته می شود.

2-1-2- روش سنجش (مقایسه) تصویر:

یک مقایسه می تواند تمایزی را بین تصاویر ماهواره ای جداگانه بریا زمانهای مختلف بوجود آورد. این تصاویر شاید تن خاکستری یک باند منفرد باشند یا تصاویر رتگی مرکب از چند باند باشند. تنوع تصاویر بین سیگنالهای زمانی – وقوع تغییر پوشش زمینی است.


خرید و دانلود نمونه سوال ریاضی پیش دانشگاه آزاد تبریز

نمونه سوال پایان ترم ریاضی پیش دانشگاه آزاد تبریز
دسته بندی نمونه سوالات
بازدید ها 20
فرمت فایل pdf
حجم فایل 335 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال ریاضی پیش دانشگاه آزاد تبریز

فروشنده فایل

کد کاربری 2076
کاربر

نمونه سوال پایان ترم ریاضی پیش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز - آموزشکده فنی و حرفه ای سما تبریز


خرید و دانلود زمین شناسی کرمان

مساحت منطقه که دارای طول 95 کیلومتر در مسیر طول جغرافیایی و 55 کیلومتر و در سیر عرض جغرافیایی شمالی است بالغ برKm2 ¬5225 می باشد
دسته بندی زمین شناسی
بازدید ها 32
فرمت فایل doc
حجم فایل 11674 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 225
زمین شناسی کرمان

فروشنده فایل

کد کاربری 1024
کاربر

فصل اوّل

موقعیت جغرافیائی منطقه

فصل اول

1-1موقعیت جغرافیایی منطقه

محدوده مورد مطالعه بخش شمال باختری از نقشه کرمان 000/250/1 کرمان می باشد و بخش اعظم نقشه حرجند را در بر می گیرد. و دارای مختصات جغرافیایی به شرح زیر است:

طول خاوری

عرض شمالی

مساحت منطقه که دارای طول 95 کیلومتر در مسیر طول جغرافیایی و 55 کیلومتر و در سیر عرض جغرافیایی شمالی است. بالغ برKm2 ­5225 می باشد.

آبادی بزرگ حرجند که نقشه منطقه استفاده شده نیز به همین نام می باشد. معروترین آبادی در منطقه می باشد که در 72 کیلومتری شمال خاوری کرمان قرار گرفته است.

2-1 راه های دسترسی به منطقه مورد:

جاده آسفالته کرمان به واحد از بخش باختری محدوده عبور می‌کند. جاده خاکی درجه دو در محل آبادی هروز بالا از جاده آسفالته منشعب شده و پس از
گذشتن از آبادی حرجند به سمت شرق و جنوب شرق تا آبادی دهران ادامه پیدا می‌کند.

3-1 ریخت شناسی منطقه مورد مطالعه

بجز قسمت های خاوری محدوده که دشت نسبتاً همواری است بقیه محدوده را رشته کوهها تشکیل می دهد که روند آنها شمال باختری- جنوب خاوری می باشد.

مرتفع ترین نقطه منطقه 3048 متر ارتفاع و در غرب هر روز قرار دارد.

4-1 آب و هوای منطقه مورد مطالعه

در بخشهای خاوری به ویژه شمال خاوری به دلیل نزدیکی به کویر لوت آب و هوا گرم و خشک و میزان بارندگی خیلی کم است ولی در سمت غرب و جنوب غربی از خشکی هوا کاسته شده و به میزان بارندگی افزوده دمی شود. میانگین سالیانه 15 تا 20 درجه سانتی گراد میباشد.

میزان بارندگی سالیانه در بخش غربی و جنوب غربی محدوده نزدیک به 158 میلیمتر می باشد. تقریباً تمام آبهای سطحی منطقه به ویژه رودخانه هایی مانند شیرین رود (در شمال منطقه)، رودخانه دهنه غاز (قسمت مرکزی) رودخانه خرشکن و شهداد در قسمت جنوبی به سوی کویر لوت جریان پیدا می‌کنند در این رودخانه ها در طول سال معمولاً آب جاری است.

5-1 پوشش گیاهی منطقه مورد مطالعه

در منطقه به دلیل جنس خاک، اختلاف شدید درجه حرارت کمبود ریزش باران و بادهای موسمی فقدان یک پوشش گیاهی ممتد و چهره برهنه و بی گیاه زمین جز در واحدها به طور صریحی به چشم می خورد در اینجا تنها گیاهانی می تواندن رشد کنند که در مقابل خشکی و گرمای هوا و جنس نامساعد خاک مقاومت داشته باشند. انواع گوناگون درخت و درختچه گز و جاهائی که سفره آب زیرزمینی وجود داشته باشد نخل خرما مهمترین گیاهانی هستند که در این بیابانها امکان رویش دارند.

پسته عمده ترین محصول این منطقه و با مواد غذایی فراوان اهمیت صادراتی نسبتاً زیادی دارد.

6-1 فعالیت های اقتصادی منطقه مورد مطالعه

به دلیل کم بودن زمین های کشاورزی بخشی از اهالی در معادن زغال سنگ منطقه مثل زغال سنگ هجدک و باب نیزو فعالیت دارند.

در کوهستانها و کوهپایه ها کشاورزی، باغداری، دامداری و قالی بافی رونق دارد. به طوری که بخش زیادی از اهالی آبادی حرجند در خانه هایشان دار قالی دارند و مشغول قالی بافی هستند. فعالیت های تجارتی صنعتی و خدماتی از دیگر فعالیت های اقتصادی مردم منطقه است.

7-1 سابقه مطالعات منطقه مورد مطالعه

منطقه مورد بررسی از دیدگاه تکتونیک ایران زمین در زون ایران مرکز قرار دارد اشتوکلین (1968) نوگل سادات (1978) در تقسیمات ساختاری ایران این منطقه را در شمار (مثلث میانی) قلمداد نموده اند. در حقیقت این منطقه در بخش جنوب خاوری مثلث میانی قرار دارد.

در این منطقه بررسی های بسیاری صورت گرفته است که عمده ترین آنها عبارتند از‍:

1- هوکریده همکاران (1962) نقشه منطقه بین ساغند- کرمان را تهیه نموده‌اند که گزارش زمین شناسی آن نیز توسط آنان منتشر شده است.

2- نقشه کرمان توسط مهندس سهندی و همکاران (1369) تهیه شده و توسط سازان زمین شناسی کشور منتشر گشته.

3- نواری (1370) دولومیت های شتری و رخسارة نای بند بلبلوئیه کرمان را مورد بررسی قرار داده است.

4- زمین شناسی و کانی سازی لاتریت ناحیه بلبلوئیه کرمان توسط سبزه ئی و همکاران (1370) مورد بررسی قرار گرفته است.

5- نقشه حرجند که توسط محمدرضا سهندی تهیه شده و در سازمان زمین شناسی کشور به چاپ رسیده

6-نقشه توپوگرافی کرمان که توسط سازمان جغرافیائی کشور در سال 1351 منتشر گردیده است.

7-مطالعه ساختاری جنوب کرمان- پایان نامه کارشناسی ارشد توسط مهندسی علی سگلی 1381

افزون بر این کارها تعداد بسیار زیادی گزارش های متفرقه در مورد منطقه منتشر شده است که ذکر همه آنها در اینجا مقدور نمی باشد. همچنین نقشه های توپوگرافی منطقه توسط سازمان نیروهای مسلح منتشر شده است.


Herjond

Heruz- Bala

STOKLIN


خرید و دانلود نمونه سوال اصول سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

نمونه سوال اصول سر پرستی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
دسته بندی نمونه سوالات
بازدید ها 28
فرمت فایل pdf
حجم فایل 171 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال اصول سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

فروشنده فایل

کد کاربری 2076
کاربر

دو نمونه سوال پایان ترم اصول سر پرستی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز - آموزشکده فنی و حرفه ای سما تبریز


خرید و دانلود نمونه سوال آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد تبریز

نمونه سوال آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد تبریز
دسته بندی معارف اسلامی
بازدید ها 35
فرمت فایل pdf
حجم فایل 541 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
نمونه سوال آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد تبریز

فروشنده فایل

کد کاربری 2076
کاربر

4 نمونه سوال آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز - آموزشکده فنی و حرفه ای سما تبریز


خرید و دانلود بررسی روش های صحیح مطالعه برای دانش آموزان

همه رفتارها و عاداتی را که آموخته ایم می توانند بر اثر یادگیری تغییر بابند روش درست یادگیری و مطالعه را نیز به مانند سایر فنون و مهارتها باید یاد بگیریم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 18
فرمت فایل doc
حجم فایل 108 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68
بررسی روش های صحیح مطالعه برای دانش آموزان

فروشنده فایل

کد کاربری 1024
کاربر

چکیده:
همه رفتارها و عاداتی را که آموخته ایم , می توانند بر اثر یادگیری تغییر بابند . روش درست یادگیری و مطالعه را نیز به مانند سایر فنون و مهارتها باید یاد بگیریم.
بنابراین لازم است برای بهبود وضعیت مطالعه و یادگیری در فراگیران و نیز جهت افزایش سرعت و خواندن و درک مطالب خواندنی , آموزش شیوه ها فنون و مهارتهای مطالعه و یادگیری به عنوان یکی از دروس آموزشی در تمام سطوح تحصیلی در نظر گرفته شود.
به نظر بسیاری از روانشناسان , داشتن انگیزه در مطالعه نقش اساسی دارد , انگیزه نیرویی است که انسان را وادار به کار و فعالیت می کند.
امید است با مطالعه این نوشته ها و تحقیقی که انجام شده است , بتوانم کمکی ناچیز به آینده سازان این مرز و بوم داشته باشم.
در اینجا وظیفه خود می دانم که از راهنماییهای استاد محترم جناب آقای عجم که در تدوین این پایان نامه همواره مشوق و راهنمای من بوده اند کمال تشکر و امتنان و قدردانی را بنمایم.

فهرست مطالب
عنوان صفحه
پیشگفتار ................................... الف
فصل اول : طرح تحقیق.................... 1
مقدمه........................................... 2
طرح مسئله.................................... 4
سوالات تحقیق................................ 6
تعریف واژه ها.................................. 6
فصل دوم : پیشینه و پاسخگوئی به سوالات ........ 8
پیشینه نظری و علمی ..................................... 9
سوال شماره1 – مطالعه چیست ؟ .................... 10
2- مطالعه چه اهمیتی دارد ؟ ........................... 11
3- انواع مطالعه کدامند ؟ .................................. 13
4- روشها و راهکارهای مطالعه بهتر کدامند؟.......... 14
5- انگیزه های مطالعه چه هستند ؟ ..................... 19
6- موانع یک مطالعه موثر کدامند ؟........................ 22
7- چه امکاناتی برای مطالعه لازم است ؟............... 25
8- مطالعه مشارکتی یا همیارانه چیست ؟............ 27
9- حکومت چگونه می تواند در مطالعه اثرگذار باشد ؟..... 28
10- فواید یک مطالعه خوب چیست ؟............................ 29
فصل سوم : روش تحقیق ................... 30
مقدمه ............................................ 31
تعریف جامعه .................................... 31
حجم نمونه و روش گزینش جامعه .......... 31
روش جمع آوری اطلاعات ..................... 31
روش بررسی مسئله در تحقیق ........... 32
ابزار جمع آوری اطلاعات ..................... 32
فصل چهارم .................................... 33
تجزیه و تحلیل اطلاعات .................. 33
رسم نمودارها .............................. 34
تجزیه و تحلیل اطلاعات .................... 34
فصل پنجم : تفسیر و نتیجه گیری ....... 50
خلاصه ..............................................51
کاربردها ......................................... 52
پیشنهادات ..................................... 53
روش تحقیق..................................... 54
محدودیت های تحقیق ...................... 55
منابع و مآخذ ................................. 56
پرسشنامه .................................... 57


خرید و دانلود آئودی آر 8 در سالیدورک قسمت سوم

طرح لایه باز آئودی آر8 در نرم افزار سالیدورک
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 43
فرمت فایل rar
حجم فایل 25397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
آئودی آر 8 در سالیدورک قسمت سوم

فروشنده فایل

کد کاربری 9
کاربر

این محصول مدل کامل ماشین آئودی آر8 در سالیدورک می باشد

تمام پارت های این اتومبیل مانند بدنه چرخ ها و چراغ ها و ... مدل شده و در نهایت نیز مونتاژ شده است و تمامی این قسمت ها در پروژه موجود است
همچنین این مدل لایه باز بوده و درخت طراحی قابل مشاهده است و شما با کلیک بر هر بربخش می توانید آن را بررسی کنید و چگونگی طراحی آن را درک کنید
این محصول برای دوستان که در زمینه طراحی اتومبیل و سطوح پیشرفته در نرم افزار سالید فعالیت دارند می تواند مناسب باشد
دوستان عزیز دقت شود که این محصول به دلیل حجم بالای آن در سه قسمت ارائه شده که هزینه هر قسمت 2000 تومان می باشد و در مجموع قیمت این محصول 6000 تومان خواهد بود، پس از دانلود هر سه قسمت فایل ها را در یک مکان قرار داده و اکسترکت کنید
برای دانلود قسمتهای دیگر از لینکهای زیر استفاده کنید:

آئودی آر 8 در سالیدورک قسمت اول

آئودی آر 8 در سالیدورک قسمت دوم