| دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
| فرمت فایل | doc |
| حجم فایل | 275 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 118 |
شناختشناسی حوزهای از فلسفه است که به بررسی ماهیت دانش پرداخته و چگونگی قضاوت و ارزیابی یافتههای علمی را مورد مطالعه قرار میدهد. در پژوهش حاضر نقش واسطهای باورهای شناختشناسی بر الگوهای ارتباطی و انگیزش پیشرفت مورد بررسی قرار گرفت. در این پژوهش از پرسشنامه 63 گویهای شومر برای باورهای شناختشناسی، (1990)، پرسشنامه مکللند (1973) برای انگیزش پیشرفت و پرسشنامه فیتزپاتریک و ریچی (1997) برای الگوهای ارتباطی خانواده استفاده گردید. آزمودنیهای این پژوهش شامل 400 دانشجوی رشته علوم انسانی و فنی مهندسی دانشگاه شیراز بودند که به شیوه خوشهای تصادفی انتخاب گردیدند. نتایج بدست آمده بر اساس روش آماری بارون و کنی (1986) حاکی از آن بود که الگوی گفتوشنود تأثیر معناداری بر باورهای شناختشناسی دانشجویان داشت و نیز الگوی گفتوشنود پیشبینیکننده مثبت و معناداری برای انگیزش پیشرفت بود. در نتیجه نقش واسطهای باورهای شناختشناسی در رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت از طریق الگوی گفتوشنود مورد تأیید قرار گرفت.
واژه های کلیدی: الگوهای ارتباطی خانواده، باورهای شناختشناسی، انگیزش پیشرفت تحصیلی.
فهرست مطالب
فصل اول : مقدمه
1-1-هدف از تحقیق 11
1-2-بیان مسأله 11
1-3-ضرورت و اهمیت تحقیق12
فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین
2-1-مقدمه 15
2-2-تاریخچه و مبانی نظری15
2-2-1-مدلهای شناختشناسی17
2-2-1-1-مدل شناختشناسی پری، بلنگی و ماگلدا17
2-2-1-2-مدل شناختشناسی کینگ و کیچنر21
2-2-1-3-مدل شناختشناسی شومر23
2-2-2-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده26
2-2-2-1-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده29
2-2-2-1-1-جهتگیری گفت و شنود31
2-2-2-1-2-جهتگیری همنوایی31
2-2-2-2-انواع الگوهای ارتباطات خانواده32
2-2-2-2-1خانوادههای توافقکننده33
2-2-2-2-2-خانوادههای کثرتگرا34
2-2-2-2-3-خانوادههای حفظکننده34
2-2-2-3-4-خانوادههای به حال خود واگذاشته35
2-2-3-نظریه انگیزش36
2-3-مروری بر تحقیقات پیشین38
2-3-1-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناختشناسی و انگیزش38
2-3-2-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش42
2-3-3 مروری برتحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای شناختشناسی44
2-4-سؤالات تحقیق 47
2-4-1-سؤال اصلی تحقیق47
2-4-2-سؤالات فرعی تحقیق47
2-5-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش47
2-5-1-تعریف باورهای شناخت شناسی 47
2-5-2-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده 47
2-5-3-تعریف انگیزه پیشرفت48
فصل سوم: روش تحقیق
3-1-مقدمه 50
3-2-جامعه و نمونه آماری 50
3-3-ابزارهای پژوهش 51
3-3-1-مقیاس باورهای شناختشناسی 51
3-3-2-مقیاس انگیزه پیشرفت ادواردز 54
3-3-3-مقیاس الگوهای ارتباطی خانواده 55
3-4-روش جمع آوری اطلاعات57
3-5-روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات57
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-1-مقدمه 59
4-2-یافته های توصیفی متغیرهای پژوهش59
4-3-ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش60
4-4- مقایسه عملکرد آزمودنیها در متغیرهای پژوهش برحسب
رشته های تحصیلی علوم انسانی و فنی مهندسی60
4-5-یافته های تحلیل مسیر61
4-5-1-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده62
4-5-2-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده62
4-5-3-پیشبینی ابعاد باورهای شناختشناسی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده63
4-5-4-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی با کنترل الگوهای ارتباطی خانواده 64
فصل پنجم : بحث و تفسیر نتایج
5-1-مقدمه 68
5-2-تفسیر نتایج سؤالات تحقیق68
5-2-1-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط باورهای شناختشناسی69
5-2-2-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده72
5-2-3-پیشبینی باورهای شناختشناسی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده73
5-2-4-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطه گری باورهای شناختشناسی 77
5-3-کاربردهای نظری و عملی پژوهش 81
5-4-پیشنهادات پژوهش83
5-5-محدودیتهای پژوهش83
منابع و مآخذ 84
پیوستها 97
فهرست جداول
جدول شماره 3-1- دوازده طبقهی پرسشنامه شومر54
جدول شماره 4-1-یافتههای توصیفی متغیرهای پژوهش59
جدول شماره 4-2- ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش60
جدول شماره 4-3-مقایسه آزمودنیهای رشتههای علوم انسانی و فنی مهندسی در متغیرهای پژوهش61
جدول شماره 4-4-میزان پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی62
جدول شماره 4-5- میزان پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده 62
جدول شماره 4-6-میزان پیشبینی ابعاد باورهای شناختشناسی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده 63
جدول شماره4-7- میزان پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی با کنترل الگوهای ارتباطی خانواده 64
فهرست شکلها
شکل 1-1- مدل باورهای معرفتشناختی شومر(1990، 19985
شکل 1-2- رابطه مفهومی بین متغیرهای مورد پژوهش12
شکل 2-1- انواع چهارگانه الگوهای ارتباطات خانواده28
شکل 2-2- رابطه فرضی بین باورهای معرفتشناختی و انگیزش41
شکل 4-1- مدل نهایی واسطهگری باورهای شناختی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت 66
| دسته بندی | مدیریت |
| فرمت فایل | doc |
| حجم فایل | 1189 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 125 |
در رقابتهای جهانی خواست مشتری بر کیفیت بالا و خدمت رسانی سریع، موجب شده تا شرکتها نتوانند به تنهایی از عهدهتمامی کارها برآیند. بر این اساس، فعالیتهایی نظیر تهیه مواد، تولید و برنامه ریزی محصول، خدمت نگهداری کالا، کنترل موجودی، توزیع، تحویل و خدمت به مشتری، اینک به سطح زنجیره تأمین انتقال پیدا کردهاست. مسأله کلیدی در یک زنجیره تأمین، مدیریت و کنترل هماهنگی بین تمامی این فعالیتها است.
تغییر پذیری در زمینه برآیندها و نتایج ممکن زنجیره تأمین، احتمال رخداد و اثرات آن را مدیریت ریسک زنجیره تأمین مینامند. ریسکهای زنجیره تأمین شامل ریسکهای برخواسته از تغییرات در جریان مواد، محصول و اطلاعات است که از تأمینکننده اولیه آغاز و به مصرف کننده نهایی ختم میشود.
صنعت دارو به عنوان مجموعهای از فرایندها،عملیات و سازمانهای درگیر در کشف، ایجاد و تولید داروها تعریف میشود. با توجه به گستردگی زنجیره تأمین دارویی، تمرکز این تحقیق به انتخاب تأمینکنندگان معطوف گردیده است و اینکه چه عواملی برای انتخاب تأمینکننده در یک زنجیره تأمین باید در نظر گرفته شود تا ریسک موجود در این زنجیره کاهش یابد.
در این پژوهش، با توجه به استراتژیهای کاهش ریسک در زنجیره تأمین و مشورت اساتید و خبرگان زنجیره تأمین و داروسازی، چک لیستی برای انتخاب تأمینکننده با هشت شاخص اصلی و 30 شاخص فرعی در زمینه انتخاب تأمین کننده برتر و چهار شاخص اصلی و 9 شاخص فرعی در زمینه ریسکهای محیطی تأثیرگذار، بدست آمد. پس از بررسی نتایج آماری پرسشنامهها و استفاده از روش تاپسیس فازی، در نهایت به هفت شاخص اصلی "کیفیت، انعطاف پذیری، تحویل، تکنولوژی، سیستمهای ارتباطی و فناوری اطلاعات، هزینه و سابقه" با 24 شاخص فرعی در زمینه انتخاب تأمین کننده برتر و چهار شاخص اصلی " اقتصادی، سیاسی، بلایای طبیعی و فرهنگی/اجتماعی" با 8 شاخص فرعی در زمینه ریسکهای محیطی رسیدیم.
این پژوهش برای فعالان صنعت دارویی کشور و همچنیناساتید،پژوهشگرانودانشجویان،به منظور بهبود وضع موجود انتخاب تأمین کنندگان قابل بهره برداری است.
واژگان کلیدی: مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت ریسک، مدیریت ریسک زنجیره تأمین، زنجیره تأمین دارو، شاخصهای انتخاب تأمین کننده برتر، روش تاپسیس فازی
فهرست مطالب
فصل اول:کلیات پژوهش.... 1
1-1- مقدمه. 2
1-2- تعریف موضوع و اهمیت پژوهش.... 2
1-2-1- مدیریت زنجیره تأمین.. 3
1-2-2- ریسک.... 4
1-2-3- مدیریت ریسک در زنجیره تأمین.. 4
1-2-4- عوامل اصلی ایجاد کننده ریسک در زنجیره تأمین.. 6
1-2-5- مدیریت زنجیره تأمین در صنعت دارو8
1-3- اهداف پژوهش.... 9
1-4- بیان مسأله و سؤالات پژوهش.... 9
1-5- فرضیههای پژوهش.... 11
1-6- کاربردنتایجومخاطبانپژوهش.... 11
1-7- روش انجام پژوهش.... 12
1-8- واژگان تخصصی.. 12
فصل دوم: بررسی پیشینه پژوهش.... 14
2-1- مقدمه. 15
2-2- زنجیره تأمین.. 15
2-2-1- اهداف زنجیره تأمین.. 19
2-2-2- مدیریت زنجیره تأمین.. 20
2-3- ریسک و مدیریت ریسک.... 22
2-3-1- اجزا گسترده ریسک.... 24
2-4- مدیریت ریسک زنجیره تأمین.. 26
2-4-1- ریسکهای زنجیره تأمین.. 28
2-4-2- مدیریت و کاهش ریسک زنجیره تأمین.. 37
2-5- عوامل انتخاب تأمین کننده برتر. 45
2-6- مدیریت زنجیره تأمین در صنعت دارو سازی.. 47
2-6-1- اجزازنجیره تأمین صنعت دارو49
فصل سوم: روش شناسی پژوهش.... 51
3-1- مقدمه. 52
3-2- فرضیه ها و چارچوب پژوهش.... 52
3-2-1- ارائه چارچوب پژوهش.... 52
3-2-2- فرضیه ها/سؤالات... 55
3-2-3- روش پژوهش.... 55
3-3- جامعه آماری و نمونه. 56
3-3-1- هولدینگ داروپخش.... 57
3-3-2- شرکت سرمایه گذاری البرز58
3-3-3- هولدینگ پارس دارو60
3-4- متغیرهای اصلی پژوهش.... 63
3-5- روایی وپایایی ابزاراندازهگیری.. 63
3-6- روشهای تجزیه و تحلیل داده ها64
3-6-1- آزمون T تک نمونه ای.. 64
3-6-2- ضریب همبستگی پیرسون.. 64
3-6-3- آزمون فریدمن.. 65
3-6-4- تکنیک تاپسیس فازی.. 65
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها71
4-1- مقدمه. 72
4-2- آمارتوصیفی خبرگانجهتاصلاحچارچوباولیه. 73
4-3- اطلاعات جمعیت شناختی.. 73
4-4- آمار توصیفی.. 77
4-4-1- نتایج آمار توصیفی مربوط به ریسک تأمین کننده77
4-4-2- نتایج آمار توصیفی مربوط به ریسک های محیطی.. 83
4-5- ضریب همبستگی پیرسون.. 85
4-6- الویت بندی مؤلفه های تحقیق.. 88
4-6-1- روش اول طبقه بندی: تاپسیس فازی.. 88
4-6-2- روش دوم طبقه بندی: آزمون فریدمن.. 90
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات... 94
5-1- مقدمه. 95
5-2- خلاصه پژوهش.... 95
5-3- نتایج پژوهش.... 96
5-4- مدل نهایی پژوهش.... 100
5-5- الگوریتم مدیریت ریسک زنجیره تأمین.. 102
5-6- پیشنهادات... 108
5-5-1- پیشنهادات کاربردی.. 108
5-5-2- پیشنهاداتی برای پژوهشهای آینده109
منابع و مآخذ لاتین.. 111
منابع و مآخذ فارسی.. 115
فهرست جداول
جدول 1‑1- ریسکهای زنجیره تأمین7
جدول 2‑1- تعاریف اولیه مدیریت زنجیره تأمین17
جدول 2‑2- مقالات منتشر شده در زمینه زنجیره تأمین در مجلات تا پایان سال 200819
جدول 2‑3- تحقیقات اولیه پیرامون دسته بندی ریسکهای زنجیره تأمین27
جدول 2‑4- تفکیک حیطه مقالات پیرامون SCRM تا سال 200730
جدول 2‑5- تفکیک حیطه مقالات پیرامون SCRM از سال 2007 تا 201031
جدول 2‑6- طبقه بندی ریسکهای زنجیره تأمین بر اساس مقاله مانوج و منتزر33
جدول 2‑7- ریسکهای شناسایی شده توسط محققان مختلف35
جدول 2‑8- تأثیر منابع عدم قطعیت بر روی تصمیمات سازمان36
جدول 2‑9- تحقیقات اولیه کاهش ریسک در زنجیره تأمین38
جدول 2‑10- استراتژی های کاهش ریسک در زنجیره تأمین44
جدول 3‑1- سهم بازار هولدینگ های مورد مطالعه57
جدول 3‑2- تقسیم بندی متغیرهای اصلی پژوهش63
جدول 3‑3- ضریب آلفای کرونباخ بین شاخصها64
جدول 3‑4- ضریب آلفای کرونباخ بین گروهها64
جدول 3‑5-جدول تبدیل معیارهای کیفی به پارامترهای کمی66
جدول 4‑1- طبقه بندی از نظر تحصیلات74
جدول 4‑2- طبقه بندی از نظر تجربه کاری75
جدول 4‑3- طبقه بندی از نظر سمت سازمانی76
جدول 4‑4-آمار توصیفی مربوط به کیفیت77
جدول 4‑5- آمار توصیفی مربوط به زیست محیطی78
جدول 4‑6- آمار توصیفی مربوط به انعطاف پذیری78
جدول 4‑7- آمار توصیفی مربوط به تحویل79
جدول 4‑8- آمار توصیفی مربوط به تکنولوژی79
جدول 4‑9- آمار توصیفی مربوط به سیستمهای ارتباطی و فناوری اطلاعات 80
جدول 4‑10- آمار توصیفی مربوط به هزینه81
جدول 4‑11- آمار توصیفی مربوط به سابقه82
جدول 4‑12- آمار توصیفی مربوط به ریسکهای محیطی83
جدول 4‑13- آرمون T بر روی گروهها84
جدول 4‑14- آزمون پیرسون مربوط به گروه کیفیت85
جدول 4‑15- آزمون پیرسون مربوط به گروه زیست محیطی86
جدول 4‑16- آزمون پیرسون مربوط به گروه انعطاف پذیری86
جدول 4‑17- آزمون پیرسون مربوط به گروه تحویل86
جدول 4‑18- آزمون پیرسون مربوط به گروه تکنولوژی86
جدول 4‑19- آزمون پیرسون مربوط به گروه سیستمهای ارتباطی و IT 87
جدول 4‑20- آزمون پیرسون مربوط به گروه هزینه87
جدول 4‑21- آزمون پیرسون مربوط به گروه سابقه87
جدول 4‑22- متغیرهای زبانی 88
جدول 4‑23- الویت بندی ریسکهای تأمین کننده بر اساس تکنیک تاپسیس فازی89
جدول 4‑24- الویت بندی ریسکهای محیطی بر اساس تکنیک تاپسیس فازی90
جدول 4‑25- آزمون فریدمن برای مؤلفه ها90
جدول 4‑26-الویت بندی ریسکهای تأمین کننده بر اساس فریدمن91
جدول 4‑27- الویت بندی ریسکهای محیطی بر اساس فریدمن92
جدول 4‑28- آزمون فریدمن برای گروهها92
جدول 4‑29- الویت بندی گروهها بر اساس فریدمن93
جدول 5‑1- میانگین Ci ها به ترتیب الویت گروهها در انتخاب تأمین کننده97
جدول 5‑2- میانگین Ci ها به ترتیب الویت گروهها در ریسکهای محیطی99
جدول 5‑3-ریسکهای زنجیره تأمین و مشتقات آن بر اساس مقاله کوپرا و سودهی103
جدول 5‑4- استراتژیهای مناسب کاهش ریسک در زنجیره تأمین 105
فهرست اشکال
شکل 1‑1- زنجیره تأمین دارو8
شکل 2‑1- نمودار ریسک.... 23
شکل 2‑2- ساختار ریسک.... 24
شکل 2‑3- ساختارفاکتورهای خسارت دارایی.. 25
شکل 2‑4- ساختارفاکتورهای خسارت مخاطرات... 25
شکل 2‑5- ساختارفاکتورهای خسارت سازمانی.. 25
شکل 2‑6- ساختار فاکتورهای خسارت خارجی.. 25
شکل 2‑7- نمودار ریسکهای زنجیره تأمین بر اساس مقاله مانوج و منتزر33
شکل 2‑8- نمایی از ریسکهای زنجیره تأمین.. 34
شکل 2‑9- روابط ریسکهای موجود زنجیره تأمین.. 37
شکل 2‑10- فرآیند مدیریت ریسک زنجیره تأمین.. 38
شکل 2‑11- نمودار درخت رخداد از عملکرد نامطلوب تأمین کننده و خروجیهایش.... 41
شکل 2‑12- ماتریس یا نقشه یا دیاگرام. 42
شکل 2‑13- عوامل انتخاب تأمین کننده46
شکل 2‑14- زنجیره تأمین دارو49
شکل 3‑1- چهار حوزه مدیریت ریسک زنجیره تأمین.. 52
شکل 3‑2- عوامل مؤثر در مدیریت ریسک زنجیره تأمین از نقطه نظر ریسکهای محیطی.. 53
شکل 3‑3-عوامل مؤثر در مدیریت ریسک زنجیره تأمین از نقطه نظر انتخاب تأمین کننده54
شکل 3‑4- چارت سازمانی شرکت سرمایه گذاری البرز60
شکل 3‑5- فاصله های اقلیدسی راه حل ایده آل و راه حل ایده آل منفی در فضای دو بعدی.. 66
شکل 3‑6- عدد فازی مثلثی.. 69
شکل 4‑1- فراوانی پاسخ دهندگان به تفکیک تحصیلات... 74
شکل 4‑2- فراوانی پاسخ دهندگان به تفکیک تجربه کاری.. 75
شکل 4‑3- فراوانی پاسخ دهندگان به تفکیک سمت سازمانی.. 76
شکل 5‑1- مدل نهایی مدیریت انتخاب تأمین کنندگان بر اساس ریسکهای زنجیره تأمین.. 100
شکل 5‑2- مدل نهایی مدیریت ریسک محیطی در زنجیره تأمین.. 100
شکل 5‑3- مدل نهایی مدیریت انتخاب تأمین کننده برتر. 101
شکل 5‑4- فرآیند مدیریت ریسک زنجیره تأمین.. 102
شکل 5‑5- ماتریس یا دیاگرام ریسک.... 104
شکل 5‑6- استراتژیهای کاهش ریسک در زنجیره تأمین.. 106
شکل 5‑7- الگوریتم مدیریت ریسک زنجیره تأمین.. 107
| دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
| فرمت فایل | doc |
| حجم فایل | 172 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 179 |
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه سبک های دلبستگی و سبک های هویت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بود. به همین منظور از دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهر قزوین در سال تحصیلی 88- 87 ، نمونه ای به حجم 324 نفر با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شد. متغیر های پژوهش به وسیله پرسشنامه های، سبک هویت برزونسکی، مقیاس دلبستگی بزرگسالان کولینز و رید و سلامت عمومی گلدبرگ سنجیده شد، و از معدل ترم اول آزمودنی ها به عنوان معیار پیشرفت تحصیلی استفاده شد.از روش آماری رگرسیون چند متغیره برای تحلیل داده ها استفاده شد، نتایج نشان دادند که : بین نمره سبک هویت اطلاعاتی، سبک هویت هنجاری و تعهد هویت با سلامت روانو پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت معنی دار وجود داشت (05/0p <). بین سبک هویت سردرگم و سلامت روان رابطه معنادار وجود نداشت و رابطه سبک هویت سردرگم با پیشرفت تحصیلی منفی معنادار بود(05/0p <). بین سبک های دلبستگی و سلامت روان رابطه وجود داشت(001/0(p <. بدین صورت که با افزایش نمرات سبک دلبستگی ایمن و سبک دلبستگی اجتنابی، سلامت روان افزایش یافت. رابطه بین سبک های دلبستگی و پیشرفت تحصیلی معنادارنبود. همچنین، بین سبک های دلبستگی و سبک های هویت رابطه وجود داشت. رابطه بین سبک دلبستگی ایمن با سبک هویت اطلاعاتی و سبک هویت هنجاری و تعهد هویت مثبت معنا دار بود(001/0(p <. رابطه بین سبک دلبستگی اجتنابی با سبک هویت هنجاری مثبت معنادار(05/0p <) و رابطه بین سبک دلبستگی دوسوگرا با تعهد هویت منفی معنادار بود(05/0p <).
واژگان کلیدی: سبک های دلبستگی، سبک های هویت، سلامت روان، پیشرفت تحصیلی
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه 2
بیان مسئله 4
ضرورت و اهمیت تحقیق 11
اهداف تحقیق 13
فرضیه های تحقیق 13
متغیر های تحقیق 13
تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر های پژوهش 14
تعریف نظری سبک دلبستگی 14
تعریف عملیاتی سبک دلبستگی 14
تعریف نظری سبک هویت 15
تعریف عملیاتی سبک هویت 15
تعریف نظری سلامت روان 16
تعریف عملیاتی سلامت روان 16
تعریف نظری پیشرفت تحصیلی 17
تعریف عملیاتی پیشرفت تحصیلی 17
فصل دوم
تعریف هویت 19
تقسیم بندی کلی نظریه های هویت 22
دیدگاه های نظری درباره شکل گیری هویت 23
نظریه لوینگر 23
نظریه هارتر 24
نظریه کیگان 25
نظریه بلوز 25
نظریه گلاسر 26
نظریه جیمز 27
نظریه کلبرگ 27
نظریه اریکسون 28
عواقب عدم شکل گیری هویت مناسب 31
پیامد شکل گیری هویت مناسب 31
تثبیت هویت و آشفتگی هویت 32
رشد هویت نوجوانی از دیدگاه اریکسون 33
نظریه جیمز مارسیا 37
نظریه برزونسکی 39
مدل برزونسکی 40
فرایند هویت 40
محتوای هویت 42
ساختار هویت : تعهد هویت 44
انواع سبک های پردازش هویت 46
سبک هویت اطلاعاتی 46
سبک هویت هنجاری 47
سبک هویت سردرگم/ اجتنابی 47
رابطه بین سبک های پردازش هویت و پایگاه هویتی 48
بحران هویت 50
رابطه هویت و ازدواج ( صمیمیت و دوستی ) 52
خود پنداره و هویت 53
هویت و جنس 53
گام اصلی در رشد هویت 54
عوامل موثر بر شکل گیری هویت 54
هویت در طول چرخه عمر 57
تثبیت هویت 58
تعریف دلبستگی 59
نظریه های دلبستگی 60
نظریه یادگیری اجتماعی 61
نظریه های رفتارگرایی 61
نظریه رفتار شناسی طبیعی 62
نظریه روانکاوان 63
نظریه اینسورث 65
نظریه بالبی 67
مراحل ایجاد وابستگی 72
علایم دلبستگی 73
ارزیابی دلبستگی 74
طبقه بندی کیفیت دلبستگی نوزاد 74
همبستگی رفتار در موقعیت ناآشنا با سایر متغیرها 76
نظام دلبستگی 77
مدل های فعال ساز درونی 78
نظام کاوشی 79
اهمیت رفتار حساس 79
عوامل موثر بر دلبستگی ایمن 80
ادراکات مشترک غلط درباره نظریه دلبستگی 81
خلق و خوی طفل و دلبستگی 81
دلبستگی های متعدد 82
وابستگی در طول چرخه عمر 83
دلبستگی در بزرگسالی 84
سبک های دلبستگی در بزرگسالان 85
رابطه جنسی و دلبستگی 86
روش های فرزند پروری و دلبستگی کودک 86
اشتغال مادر و مهد کودک 86
افسردگی مادر و تاثیر آن بر دلبستگی فرزندان 88
دلبستگی و رفتارهای بعدی 89
نشانه های مشکلات دلبستگی 90
اضطراب جدایی 90
علل دلبستگی توام با ایمنی و مضطربانه 91
دلبستگی و آسیب شناسی روانی 92
استرس و مقابله با آن 93
نظریه اختلال دلبستگی 94
اختلالات وابستگی 95
طبقه بندی دلبستگی در راهنمای تشخیص ICD 95
تعریف سلامت روان 96
رویکردهای مختلف سلامت روان
رویکرد زیستی نگری 100
رویکرد تحلیل روانی 100
رویکرد رفتار گرایی 100
رویکرد انسان گرایی 101
رویکرد بوم شناسی 102
نظریه گلدشتاین 102
رویکرد هستیگرایی 103
رویکرد شناختی 103
نظریه یونگ 104
نظریه اریکسون 104
تاریخچه بهداشت روان 105
اهمیت موضوع بهداشت روانی 106
اصول بهداشت روانی 106
خصوصیات افراد سالم 107
مدرسه و سلامت روانی 107
بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه در مدارس 108
تعریف پیشرفت تحصیلی 109
پیشینه پژوهش
دلبستگی و سلامت 110
دلبستگی و هویت 114
هویت و سلامت روان 117
هویت و پیشرفت تحصیلی 120
دلبستگی و پیشرفت تحصیلی 120
جمع بندی 122
فصل سوم : روش پژوهش
طرح تحقیق 125
جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری 125
روش اجرای تحقیق 126
ابزارهای جمع آوری دادهها
پرسشنامه سبک هویت برزونسکی 127
روایی و پایایی پرسشنامه سبک هویت 128
پرسشنامه سبک دلبستگی کولینز و رید 129
روایی و پایایی پرسشنامه سبک دلبستگی 130
پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ 131
روایی و پایایی پرسشنامه سلامت عمومی 132
روش های آمار توصیفی و استنباطی 133
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه 135
توصیف داده ها 136
تحلیل داده ها
فرضیه 1: بین سبک های هویت و سلامت روان دانش آموزان رابطه وجود دارد 138
فرضیه 2: بین سبک های هویت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد 142
فرضیه 3: بین سبک های دلبستگی و سلامت روان دانش آموزان رابطه وجود دارد 145
فرضیه 4: بین سبک های دلبستگی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد 149
فرضیه 5: بین سبک های هویت و سبک های دلبستگی دانش آموزان رابطه وجود دارد 150
خلاصه نتایج . 152
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری 155
محدودیت های پژوهش 164
پیشنهادهای پژوهشی 164
منابع فارسی 166
منابع لاتین 171
فهرست جداول
شماره جدول عنوان شماره صفحه
1-4 شاخصهای توصیفی نمرات سلامت روان و خرده مقیاسهای آن 136
2-4 شاخصهای توصیفی نمرات سبک های دلبستگی 137
3-4 شاخصهای توصیفی نمرات سبک های هویت 137
4-4 شاخصهای توصیفی نمرات پیشرفت تحصیلی 138
5-4 نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبک های هویت و سلامت روان 139
6-4 خلاصه نتایج معنی داری مدل رگرسیون برای پیش بینی سلامت روان 140
7-4 ضرایب رگرسیون 141
8-4 نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبک های هویت و پیشرفت تحصیلی 142
9-4 خلاصه نتایج معنی داری مدل رگرسیون برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی 144
10-4 ضرایب رگرسیون 144
11-4 نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبک های دلبستگی و سلامت روان 145
12-4 خلاصه نتایج معنی داری مدل رگرسیون برای پیش بینی سلامت روان 147
13-4 ضرایب رگرسیون 149
14-4 نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبکهای دلبستگی با پیشرفت تحصیلی .. 150
15-4 خلاصه ماتریس ضرایب همبستگی بین سبکهای دلبستگی باسبکهای هویت. 151
| دسته بندی | پاورپوینت |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 2885 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 50 |
تحقیق و پروژه ای بسیار کامل و جامع به صورت پاورپوینت به همراه نقاشی های کودکان با موضوع خانواده و تفسیر این نقاشی ها..پروژه ای بسیار کامل و کاربردی ویژه دانشجویان روانشناسی و علاقه مندان .
| دسته بندی | معماری |
| فرمت فایل | rar |
| حجم فایل | 816 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 1 |
| دسته بندی | معماری |
| فرمت فایل | pptx |
| حجم فایل | 3163 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 37 |
| دسته بندی | برنامه نویسی اندروید |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 1541 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 5 |
آیا شما هم جزو افرادی هستید که انگیزه و ایده های جالب برای منتشر کردن در کافه بازار دارید اما زمان یادگیری برنامه نویسی را ندارید؟
یا میخواهید برنامه نویسی را با یک سورس کد آماده آغاز کنید؟ (برای شروع برنامه نویسی به شدت توصیه میشود)
با یکبار خرید این سورس کد، بدون برنامه نویسی بینهایت اپلیکیشن بسازید و با محیط برنامه نویسی پیشرفته نیز آشنا شوید…
پس از درخواست متعدد کاربران دوره آموزش ساخت کتاب با دیتابیس را برای شما آماده کردم که از ساخت اسپلش شروع میشه و ساخت دیتابیس لازم برای لیست، متن و افزودن امکان جستجو بین لیست و ساخت اشتراک گذاری متن و ساخت علاقه مندی ها و ساخت بخش تنظیمات برنامه و خیلی کد های کاربردی دیگه که فکر نکنم هیچ جا این همه کد را براتون بزارن و خیلی چیز های دیگه ...
| دسته بندی | برنامه نویسی اندروید |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 1468 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 5 |
آیا شما هم جزو افرادی هستید که انگیزه و ایده های جالب برای منتشر کردن در کافه بازار دارید اما زمان یادگیری برنامه نویسی را ندارید؟
یا میخواهید برنامه نویسی را با یک سورس کد آماده آغاز کنید؟ (برای شروع برنامه نویسی به شدت توصیه میشود)
با یکبار خرید این سورس کد، بدون برنامه نویسی بینهایت اپلیکیشن بسازید و با محیط برنامه نویسی پیشرفته نیز آشنا شوید…
پس از درخواست متعدد کاربران دوره آموزش ساخت کتاب با دیتابیس را برای شما آماده کردم که از ساخت اسپلش شروع میشه و ساخت دیتابیس لازم برای لیست، متن و افزودن امکان جستجو بین لیست و ساخت اشتراک گذاری متن و ساخت علاقه مندی ها و ساخت بخش تنظیمات برنامه و خیلی کد های کاربردی دیگه که فکر نکنم هیچ جا این همه کد را براتون بزارن و خیلی چیز های دیگه ...
| دسته بندی | برنامه نویسی اندروید |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 1676 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 5 |
آیا شما هم جزو افرادی هستید که انگیزه و ایده های جالب برای منتشر کردن در کافه بازار دارید اما زمان یادگیری برنامه نویسی را ندارید؟
یا میخواهید برنامه نویسی را با یک سورس کد آماده آغاز کنید؟ (برای شروع برنامه نویسی به شدت توصیه میشود)
با یکبار خرید این سورس کد، بدون برنامه نویسی بینهایت اپلیکیشن بسازید و با محیط برنامه نویسی پیشرفته نیز آشنا شوید…
پس از درخواست متعدد کاربران دوره آموزش ساخت کتاب با دیتابیس را برای شما آماده کردم که از ساخت اسپلش شروع میشه و ساخت دیتابیس لازم برای لیست، متن و افزودن امکان جستجو بین لیست و ساخت اشتراک گذاری متن و ساخت علاقه مندی ها و ساخت بخش تنظیمات برنامه و خیلی کد های کاربردی دیگه که فکر نکنم هیچ جا این همه کد را براتون بزارن و خیلی چیز های دیگه ...
| دسته بندی | اندروید |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 15135 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 1 |
با استفاده از نرم افزار بسیار مفید دستگاه اندرویدی خود را مدیریت کنید. مدیریت فایل ها، SMS ها، برنامه ها، عکس ها، موزیک ها، کانتکت ها و... از ویژگی های این برنامه قدرتمند می باشد.
این برنامه به اینترنت وصل شده و یک IP را در اختیار شما میگذارد، با وارد کردن آن IP در مرورگر کامپیوتر، وارد صفحه مدیریت این برنامه می شوید.
با این برنامه هر کار که خواستید از طریق اینترنت با گوشی خود انجام دهید
ویژگی های اپلیکیشن موبایل
- مشاهده و ویرایش تمام مخاطبین
- مشاهده و ویرایش اسمس ها
-زدن اسمس به صورت تکی و گروهی
- انتقال عکس بین اندروید و کامپیوتر
- پخش و مدیریت موسیقی و فیلم در اندروید و انتقال آنها بین اندروید و کامپیوتر
- تنظیم کردن موزیک به عنوان صدای زنگ و خروجی گرفتن از رینگتون ها
- مشاهده لحظه ای صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی (نیازمند روت)
- ایمپورت و اکسپورت فایل های APK
- استفاده از دوربین جلو و عقب دستگاه های اندرویدی
- اشتراک گذاری محتوای کلیپ بورد
- انتقال اطلاعات با سرعت بالا
- اتصال به صورت بی سیم
- رابط کاربری جذاب
– مدیریت دستگاه اندروید خود از طریق سیستم عامل های مختلف
– ارسال و دریافت پیام های متنی فردی و گروهی از رایانه
– کنترل کامل گوشی و استفاده از اپلیکیشن های مختلف آن در کامپیوتر
– مشاهده اطلاعات تماس و ویرایش و مدیریت
– مشاهده صفحه نمایش گوشی خود روی رایانه به صورت زنده
- مدیریت کلی برروی برنامه ها و بازی های نصب شده با اعمال کارهایی همچون حذف، نصب و غیره
- مدیریت برروی تنظیمات مختلف گوشی از جمله انتخاب زنگ تماس